18/4

Det händer inte så mycket här. Vi hänger mest med bilen. Bra grej dock att jag hittat en bra hemsida där man kan hitta quizfrågor. Så det roar vi oss med!
 
Igår blev det mest en hög med timmar i bilen. Jag sov lite där mitt i någonstans. Igen. Vet inte varför jag är så trött just nu? Vi stannade på en gratiscamping för natten. Rasmus gillade den massa. Den  låg bland träden och hade inget rinnande vatten! Så han var lycklig. På kvällen gjorde jag deconstructed apple cake! Haha fancy namn är alltid fint! Med andra ord så stekte jag äpplen i smör och socker och kanel och hade mullegodis ovanpå. Rasmus har nåt annat namn på mullegodis som jag inte kommer ihåg, han vet knappt själv (alltså smält smör, havregryn och socker. Även om det inte blir helt som det ska eftersom jag inte riktigt kommer ihåg hur man gör det ). Men varje gång jag kallar det mullegodis är han snabb på att påpeka att "Mulle är faktiskt upphovsrättskyddat!". Hmpf...
 
Idag har vi också bara kört en massa bil. Nu är vi i Blue Mountain någon timme från Sydney. Här är vi lite högre upp och inte i tropiken längre så hit har hösten hittat. Det är ju trots allt tredje höstmånaden! Men det är sån där bra höst där träden bara ändrat färg. Det är verkligen jättefint härikring! Imorgon ska vi undersöka lite innan vi åker till Sydney. För snart lämnar vi Australien!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Anna och Stora världen

Nu på Nya Zeeland

RSS 2.0