30/3

Kort inlägg för jag borde egentligen sova.
 
Idag har vi inte åkt så långt. Så vi har hunnit med lite mer än och bara sitta i bilen och det är ju alltid trevligt.
 
Vi fick tips om ett badställe från han där vi köpte gas. Så dit pkte vi imorse. Det fanns ett par olika ställen man kunde bada på. Vi började med ett. Där badade dock bara Rasmus. Jag sprang runt och tog kort istället. Och kollade på ödlor!  Fanns ett par stycken. Väldigt häftigt ställe med klippor och små vattenfall lite här och där. 
 
Andra stället hette Rock Slides. Det var också vid klippor och det fanns så att man kunde åka nästan som rutschkana nedför några klippor. Fast jag åkte bara den sista lilla biten. Hade de inte varit så mycket folk hade jag kanske vågat avancera uppåt. Men. Men.
 
Sen åkte vi till Mission Beach. Vi bor på betalcamping för första gången. Vi skulle stanna en natt men bestämde oss snabbt för att stanna två. Campingen ligger jättefint precis vid havet. Fast vill man bada får man gå en liten bit för det finns stingrays här som inte är så trevliga. Men en bit bort har de satt upp nät för o hålla dem borta. 
 
Vi badade tidigare idag. Det var tillräckligt varmt så att min far hade badat och min mor hade tyckt att det var för varmt. 
 
Men nu ska vi sova som sagt. Borde ha gått och lagt oss för ett tag sen. Men, men. Godnatt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Anna och Stora världen

Nu på Nya Zeeland

RSS 2.0