2/4

Välkommen April! Nån som blev lurad igår?
 
Vi har haft två stycken rätt så lugna dagar, inte mycket har hänt. Igår började vi med något så spännande som att städa ur bilen. Ja, men eller hur! Riktigt party, låter det inte som det? Sen åkte vi iväg mot Townsville. Fick lite ärenden gjorda där. Jag köpte en lös klänning och ett par nya shorts. Väldigt, väldigt behövligt i den här värmen kan jag säga!
 
Vi tog en liten kort promenad längs en jättefin strand i Townsville också. Men sen bestämde vi oss för att åka vidare. Vi stannade för natten på ett raststopp. Helt okej för en natt bara liksom.
 
Idag åkte vi därifrån till Airlie Beach (Pappa, det är alltså där vi är nu). Var rätt nära så blev inte så mycket bilåkande idag vilket var väldigt skönt! Vi hamnade på en väldigt trevlig liten marknad, fast blev inte att vi köpte något.
 
Vi kom til campingen runt halv tolv redan! Väldigt trevlig betalcamping. Det bästa av allt- de har en pool! Så vi hoppade i direkt, sen upp för lunch. Efter lunchen låg vi istort i tills det blev mörkt. Det går inte riktigt att frivilligt få upp Rasmus ur en pool! Fast vi gick upp och köpte lunch iaf. Imorgon har vi roligheter bokade på dagen och på kvällen tänkte vi ut och äta för att varför inte liksom!
 
Jag måste dock se till att få på mig solskydd imorgon. Idag kändes det aldrig värt eftersom vi var i vattnet konstant. 
 
Vi har fått tre timmar gratis internet så nu uttnyttjar vi det. Jag försöker ladda upp bilder (fast det går inget bra) och Rasmus gör något annat. Vi sitter här och äter vindruvor och har det bra helt enkelt.
 
Utsikten i Mission Beach var det inget fel på!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Anna och Stora världen

Nu på Nya Zeeland

RSS 2.0